poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Konkurs na redkatorkę!

Właśnie dzisiaj , z racji tego ,że 2 maja wyjeżdżam na 9 dni poszukuję redaktora/ki ,ale nie tylko na ten okres,ale na stałe! Więc szybko czytaj ,co masz zrobić:

    WYMAGANIA:

    • Musisz mieć co najmniej 11 lat
    • Nie możesz popełniać błędów ortograficznych i interpunkcyjnych
    • Musisz oszacować ile czasu w ciągu tygodnia możesz poświęcać na bloga
    • Musisz mieć stardollary na konkursy ,MK itp.
    • Musisz umieć robić screeny
    ZADANIE:

    • Napisz coś o sobie
    • Napisz,czemu akurat Ty masz zostać redaktorem/ką?
    • Napisz ,jakiego programu używasz do podpisywania obrazków? (oprócz Paint'a)
    • Napisz ,jaki masz pomysł na kolejny punkt rozrywki na moim blogu?
    • Wyobraź sobie ,że: 
     Jesteś na specjalnej Stardollowej imprezie dla VIP'ów ,na którą przychodzą sami wirtualni celebryci (np. Gabisia9 , i_am_collector) . Twoim zadaniem jest w jak najciekawszy sposób opowiedzieć nam o tym wydarzeniu.

    Powodzenia!

    9 komentarzy:

    yeti483 pisze...

    Niestety nie mam zbytnio czasu, aby zostać redaktorką. No cóż, szkoda...
    JustinaCullen

    Weroo pisze...
    Ten komentarz został usunięty przez autora.
    Weroo pisze...

    Mam 13 lat, nie popełniam błędów ortograficznych i interpunkcyjnych (właściwie jestem najlepsza w klasie z ortografii :P). Na stardoll siedzę ok. 4 godzin dziennie, więc dam sobie radę ^^ Mam bardzo dużo SD, i nie szkoda mi ich wykorzystać jako nagrody w konkursach, umiem robić screeny :D

    A więc, nazywam się Weronika, mam 13 lat (1 styczeń). Nie jestem wredna, a wręcz przeciwnie. Nawet dla tych co mnie nie lubią :] Jestem koleżeńska i towarzyska, nie mam żadnych konfliktów. Uważam że to ja powinnam zostać redaktorką, gdyż jestem bardzo dobra w pisaniu postów. Mam doświadczenie. Szybko nadążam z newsami. Miałam własnego bloga lecz z powodu braku komentatorów odechciało mi się go pisać. Chciałabym w końcu pisać na blogu gdzie czytelnicy doceniają nasz trud i włożone serce w pisanie :) Do robienia obrazków używam Gimpa 2 i Paint.Neta. Na blogu można by zrobić kilka loterii i konkursów. Metamorfozy, oceny i magazyn. Komentatorkę tygodnia lub CG bloga. Mam wiele pomysłów na urozmaicenie bloga :).


    Okay. Ostatnie zadanie :P
    (Impreza odbyła się na witrynie stardoll.com) :D

    Wczoraj zaproszono mnie na wielką imprezę. Odbyła się ona na stardoll, około godz. 19:30. Na przyjęcie, a właściwie bankiet administratorzy zaprojektowali specjalne wnętrze tylko na tą uroczystość. Rozmawialiśmy w sprawach blogowych. Gabriela zamierza zorganizować wielki konkurs. Pod koniec imprezy, Małgorzata (I_am_collector), wraz ze swoim asystentem, Konradem (Lucas.Poland)mieli wybrać najlepiej ubraną medoll. Wszyscy się spodziewali że to będzie Gabisia9 ale w to nikt nie uwierzył. Z pośród tylu celebrytów wybrali mnie! Dostałam specjalną statuetkę. To był niezapomniany wieczór :D

    Mam nadzieję że pozytywnie rozpatrzysz moje zgłoszenie :}

    Pozdrawiam, weronika2009

    Natalia pisze...

    Mam na imię Natalia , mam 11 lat.Uwielbiam modę , muzykę , zwierzęta , poezję oraz taniec.Na stardoll nazywam się rikkkkki . Jestem miła , koleżeńska , ciekawska i odpowiedzialna .

    Ja powinna zostać redaktorką z jednego powodu .
    Mam pomysł na bloga , jestem jedyna w swoim rodzaju oraz dotrzymuje danego słowa.

    Używam :
    Adobe photoshop
    Paint
    Gimp
    Photofiltre Studio

    Mój pomysł wygląda tak :

    Zrobiła bym
    poradnik modowy ( łączeni , trendy itp )

    Jest punkt 20 , na specjalnej imprezie na stardoll pojawiają się celebryci , i to jacy .
    Gabisia9 ubrana w zwiewną szarą sukienkę i czarne bolerko swobodnie wiruje na parkiecie a i_am_collector w krótkiej sukience o niebieskim odcieniu spokojnie i szybko nawiązuje nowe wiadomości .

    Dla Stardoll - All you Need
    rikkkkki .

    kudlataxDheh pisze...

    Hej. Więc, mam na imię Kasia ale wszyscy mówią na mnie Tosia lub Antonia. Mam 13 lat. Z j. polskiego miałam 6 na półrocze, więc nie możliwe są u mnie błędy ;) dziennie na komputerze przesiaduję ok. 3-4 godz (w weekend 5-6) więc tygodniowo ok. 30 godz. Często jestem ss, a nawet jeśli nie, to zawsze posiadam stardolary na kącie. Oczywiście że potrafię robić screeny. to banalne.
    Hm. Chcę zostać redaktorką, gdyż mam dość pisania bloga, którego i tak nikt nie czyta, prowadziłam jeden blog o stardoll, ale miałam zero obserwatorów. Hmm. Zwykle do podpisywania używałam paint'a, więc czas najwyższy zacząć coś nowego (pobiorę na kompa gimpa lub coś). Na blogu umieszczałabym metamorfozy- kocham to. Organizowałabym mini konkursy a przy większych przypływach gotówki jakieś większe konkursy. Odbyłyby się też loterie na sd i cenne ciuchy. Oo, może Cg miesiąca, lub zakładkę pt "Pokaż się nam" czyli realne zdjęcia osób ze stardoll, nie wiem czy ktoś zgodziłby się nam pokazać swoją twarz, ale warto spróbować.



    Ostatnie zadanie- sprawozdanie.

    25 kwietnia br. o godz 21:00 Do sali balowej "Złota Laguna", w której była zorganizowana impreza dla wszystkich stardoll'owych gwiazd weszli pierwsi goście. Byli to min. Gabisia9, Rewelacja, I_am_collector, domioka10 i sama callie_Stardoll. Wszyscy byli pod wrażeniem obecności tych gwiazd. Na uroczystości nie zabrakło mężczyzn, z pośród nich reporterzy wyłowili między innymi LucasPoland i kubawiki. Wszyscy bawili się wspaniale. O północy na salę wjechał wielki tort przedstawiający portret założycielki stardoll. Był ogromny i kolorowy, a do tego wszystkiego bardzo smaczny. Impreza zakończyła się o godzinie 4:00 następnego dnia.


    Mam nadzieję, że podołałam zadaniu. Proszę o rozważenie mojej propozycji, na wszelkiego rodzaju pytania odpowiem w mojej księdze gości ( na stardoll jestem kudlataxDheh).

    kudlataxDheh pisze...

    ps. Chciałabym bym redaktorką chociaż na okres próbny.

    yeti483 pisze...

    No wybrałaś najlepsze.
    JustinaCullen

    DorQ. pisze...

    Na imię mi Dorota, mam 11 lat . Codziennie słucham muzyki takiej jak rock i czasami pop , ale popu rzadko . Moje ulubione kolory to czarny i niebieski . Moimi pasjami są moda i fotografia . Bardzo kocham zwierzęta i mam ich kilka (3 rybki i 2 psy) . Na stardoll siedzę około 2-4 godziny (codziennie ale może się zdarzyć tylko 1 godziny jak mam dużo nauki). Mam dużo SD na konkursy a nawet jeżeli by mi zabrakło ich - mogę posprzedawać różne rzeczy na staarbazarze . Umiem robić screeny - jest to bardzo łatwe.

    Jeżeli akurat to ja bym miałabym zostać redaktorką to z kilku powodów. Oto one :
    1. Nie popełniam błędów ortograficznych.
    2. Mam poczucie humoru . (zazwyczaj :D )
    3. Mam wieeeeele pomysłów na przeróżne tematy .
    Na razie tylko 3, niestety .

    Oprócz Paint'a używam Gimp'a i czasami Photofiltre Studio (ale to rzadko) .

    Następnym punktem rozrywki bloogowej byłyby:
    metamorfozy, oceny , modowe wpadki , jak się najlepiej ubierać. Pomysłów mam całą gromadę ! I na konkursy, na ubiór itp .

    Ostatnie :) :

    Było to 15 kwietnia 2011 roku o godzinie 18:00... Na Stardollowej imprezie dla VIP' ów zjawili się same najbardziej znane osobistości z Polskiego stardoll' a! Były to :
    I_am_collector ubrana w piękną ,złocistą sukienkę wykonania Alexandra McQueen' a[*] ,
    gabisia9 w przepięknej błękitnej sukience z błękitnym kwiatem wpiętym we wspaniały piękny kok ,
    KUBAWIKI97 ubrany w czarny garnitur z czerwonym krawatem w białe krążki ,
    Lucas.poland ubrany w biały , połyskujący frak z czarnym krawatem z wychawtowaną literką " L " na nim ,
    HarajukuGirlPL w czarnej spódniczce wraz z czarną marynarką i piękną broszką białą różą!
    Impreza skończyła się o godzinie 23:25 , wszyscy stardoll'owi celebryci byli zadowoleni !

    Może być? :3

    Emoska1791 pisze...

    mam 12 lat ;D nie popelniam bledow
    aa nie chce mi sie narazie pisac ;D

    Wiecc pa ;D